Nadja Levin

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Nadja Levin - 12 mars 2014 20:41

Jag har duschat och lagt fram kläder för morgondagen. Känns bäst att ha de framme på morgonen då jag hatar stå och leta efter outfis på morgonen.

Har vart ute och gått ett runda med ida vilket va superskönt. Nu på kvällen va jag i stallet , galloperade Coco på en lång grusväg, där hon verkligen fick jobba hela tiden. Slappnade av efter några minuter men herregud vad pigg hon va idag. Nöjd! Nu står hon i boxen och käkar Hö , snuttan!
Jag ska sova och jag säger godnatt.

Av Nadja Levin - 12 mars 2014 18:04

Precis hoppat upp och ska rida iväg!hörs senare

Av Nadja Levin - 12 mars 2014 15:48

Tar med mig ida på en promenad i de sjukt fina vädret. Ärligt blir så grymt glad av de. Vi svänger inom donken och käkar en paj. Sedan visare till stallet ,

Av Nadja Levin - 12 mars 2014 07:24

Med grymma inlägg varje dag, ska verkligen försöka nu. Har knappt haft tid nu om dagarna men känner att nu har jag det så nu kör vi igång igen. 


Hur är det med er då? hoppad i vilket fall det är grymt bra med er. 

Jag mår så grymt bra just nu , allt är i princip perfekt just nu. Hästarna går hur bra som helst och jag har bland annat tränat för Tobias Grönberg vilket som gick mer än bra. Fick bra ord från tobias och han tyckte jag gjorde precis rätt när jag red en sån het/pigg ponny. Vi ska derimot börja träna på att rida henne lite mer framåt , utan man inte bara ska sitta och ta o ta hela tiden, blir oftast ojämna och konstiga språng. Ska åka till Ronneby nästa nästa helg och hoppa 2 Lb , vilket känns grymt bra då hon går så bra nu. Sedan är det Olofström helgen efter och där ska jag hoppa lite lägre. 

Nu ska jag borsta tänderna och sedan bege mig mot skolan. Helt grymt väder idag, först en promenad med Ida och sedan rida Coco en uterunda. Hon ska få gallopera av sig ordentligt idag på grussträckor. 

Ha de så bra idag! 

 

Fina Messi , som jag tävlade en sommar <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter Nadja Levin, och är född år 1999!
På min fritid umgås jag med vänner och tar hand om min häst, Coco.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Omröstning

Vad vill ni läsa om här ?
 mer vardag?
 mer frågestunder?
 videoinlägg?
 andra alternativ?

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards