Nadja Levin

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Nadja Levin - 4 mars 2014 21:27

Mycket som snurrar i mitt hudvud just nu. Saker som jag helst vill glömma och gå vidare men som hela tiden sitter i mitt huvud och som alltid kommer finnas där. Är så otroligt trött på nästan allt.

Skolan va seg som fan idag, hade inte alls mycket och göra. Stack hem vid 1 , fixade stallet och sedan träning för Tobias. Måste först säga att Tobias var en tränare jag verkligen behövde. Han passade mig och min ridning oroligt bra, vi började med att rida lite bommar just för att få hästarna kontrollerade , vi gick sedan över på en linje räcke in och oxer ut. Hon va riktigt fin där , kom en gång och fick rida henne framåt lite mer , än att bara sitta och korta hela tiden. Fick jämna och fina språng där. Sedan hoppade vi kombination med räcke in o oxer ut och sedan vattenhinder, hoppade igenom kombinationen grymt fint och är mer än nöjd med träningen. Han sa att om jag bara kan börja rida henne lite mer kan vi verkligen gå upp i klasserna. Han tyckte hon va en riktigt härlig ponny och blev riktig glad för dd.

Har gått en runda med tjejerna på cirka 2 timmar haha , snackat om livet och de känns grymt efteråt. Trött som fan nu så sängen är bäst just nu.

Av Nadja Levin - 4 mars 2014 08:28

Rätt kort dag idag , går hem 1 idag för att vid halv 4 är det träning för Tobias Grönberg. Ska bli grymt spännande att få lära sig av någon annan än bara  min vanliga tränare. ikv går jag en runda , dock inte 8 km då jag inte hinner de. 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter Nadja Levin, och är född år 1999!
På min fritid umgås jag med vänner och tar hand om min häst, Coco.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Omröstning

Vad vill ni läsa om här ?
 mer vardag?
 mer frågestunder?
 videoinlägg?
 andra alternativ?

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards